Strona główna » Pomoc

Pomoc

Najczęściej zadawane pytania:


Czy aby złożyć zamówienie trzeba się zarejestrować?

Nie. Można złożyć zamówienie bez uprzedniego zakładania konta użytkownika. Rejestracja na stronie sklepu internetowego daje jednak pewne korzyści, jak podgląd zamówień, możliwość śledzenia statusu zamówienia czy historii zakupów.

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć:
1) Korzystając z formularza na stronie sklepu internetowego.
2) Telefonicznie, pod numerem: 77 44 04 724, kom. 724 554 500 lub
3) Faxem, pod numerem: 7754 74 261
4) Drogą mailową, pod adresem: info@azsklep.pl

W jaki sposób należy dokonać płatności za zamówiony towar?

Mogą Państwo wpłacić pieniądze na konto w banku ING.
Numer konta: 16 1050 1504 1000 0090 7086 2538.
Mogą Państwo również wybrać wysyłkę za pobraniem. Wówczas zapłacą Państwo przy odbiorze towaru.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Przybliżony czas realizacji zamówienia podany jest na stronie sklepu internetowego przy każdym produkcie. Jeśli chcą Państwo poznać dokładny termin realizacji zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy bądź przez formularz kontaktowy.

W jaki sposób dostarczany jest zamówiony towar?

Zamówiony towar dostarczamy kurierem GLS, Pocztą Polską lub, w miarę możliwości, za pośrednictwem Paczkomatów, w zależności od Państwa preferencji. Cennik usług znajduje się poniżej.

Czy można zwrócić zamówiony towar?

Zgodnie z „Ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827)”, mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży internetowej w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki. Podmioty nie będące konsumentami w myśl art.22 1k.c.  nie mają prawa do zwrotu nabytego towaru. Przysługuje im natomiast prawo do rezygnacji z zamówienia zanim zostanie ono przekazane do realizacji. Towary wyprodukowane pod indywidualne zamówienie Kupujący nie podlegają zwrotowi (nietypowe wymiary, kolory, itp.). Nabywca, odsyłając towar, zobowiązuje się zabezpieczyć go w odpowiedni sposób tak, aby nie uległ on uszkodzeniu w transporcie.
W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedający nie ponosi kosztu odesłania Towaru. Jeżeli jednak Kupujący wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Należy go odesłać na adres sklepu internetowego: SaleNET Szymon Spalwisz, ul. Wielkopolska 5, 45-309 Opole.
Do przesyłki ze zwracanym towarem prosimy dołączyć formularz zwrotu, który znajduje się tutaj: FORMULARZ ZWROTU TOWARU - SALENET.

Co należy zrobić, jeśli zamówiony towar dotrze uszkodzony?

Dokładamy wszelkich starań, aby wysyłany towar był jak najlepiej zabezpieczony w transporcie. Jednakże jeśli odbierając przesyłkę, zauważą Państwo, że opakowanie jest zniszczone, podarte, uszkodzone lub wygląda jakby było otwierane prosimy o otwarcie przesyłki w obecności kuriera i sprawdzenie jej zawartości. Jeśli okaże się, że jest ona uszkodzona, należy koniecznie spisać protokół uszkodzenia. Tylko w takim przypadku reklamacja zostanie uwzględniona.


Przejdź do strony głównej
Kontakt
Promocje
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu